Wednesday, April 7, 2010

X GIG..


Pada 3 April 2010 yang lalu, saya, Wan , ANTz & Sapaq telah pergi ke Mahkota Parade untuk menonton gig percuma yang dianjurkan oleh ASTRO & XFM.. Keadaan lalu lintas amatlah sesak kerana disebabkan hari itu adalah hari sabtu.. lebih kurang setengah jam juga kami terperangkap dalam kesesakan lalu lintas itu.. Namun begitu , kami berjaya sampai di sana..

Agak mengecewakan apabila diri ini mendapat tahu bahawa THE TIMES sudah membuat persembahan.. OH TIDAK kami sudah terlepas untuk melihat band ini secara live.. Walaupun begitu, kami disajikan dengan persembahan penuh bertenaga daripada SEVEN COLLAR T SHIRT.. banyak lagu yang menampilkan seni2 bermain gitar walaupun ntahhapahapantah dia punya vokalis DUAN memekik... persembahan mereka tamat pada pukul 5 petang..

Walaupun kemunculan ONE BUCK SHORT agak lambat (perform di SEpang) namun mereka terus menghangatkan suasana dengan mendendangkan lagu hits mereka.. Antaranya That Day, Kelibat Korupsi , Fast Time & banyk lagi.. SYOK BAKHANG( kena selit jugak ayat ini untuk menunjukkan rasa gembira yg amat). Aku juga tidak percaya kerana drummer OBS IMRAN memberi aku drumsticknya itu yang sepanjang 10 inci.. panjang lahanat... huhu... Walaupun sebatng ok la 2.. buat kenangan..





p.s . Yg seronoknya lagi MANSHITED UNITAIK kalah ngn Chelsea.. thumbs up!!!!
Bulih dpat A xtau karangan ni

1 comments:

RastaMat said...

aku suka ayat hang yg last skali..
hahahaha..
Loooser!!!!!!!..